Pomoc
Rezervácia hotelov na TravelAsk - Často kladené otázky
Prečo potrebujem TravelAsk, keď si môžem rezervovať hotel priamo?
Služba TravelAsk je navrhnutá na rýchle a pohodlné vyhľadávanie ponúk na rezerváciu hotelov. Existujú situácie, keď môžete nájsť rôzne ceny za tú istú hotelovú izbu na rôznych webových stránkach. TravelAsk zbiera možnosti ubytovania na jednom mieste, umožňujúc turistovi porovnať ceny ubytovania a vybrať si najvhodnejšiu možnosť. Použitím pohodlného systému filtrov môžete na TravelAsk nájsť výhodné propagačné a sezónne ponuky. To znamená nielen úsporu času, ale aj peňazí.
Je bezpečné vyhľadávať hotel cez TravelAsk?
Keď používateľ nájde vhodnú možnosť ubytovania, je automaticky presmerovaný na webovú stránku hotela, hotela alebo partnerskú stránku. Spolupracujeme iba s dôveryhodnými spoločnosťami, ktorých reputácia nevyvoláva sťažnosti a je potvrdená skúsenosťami spokojných zákazníkov. Bezpečnosť transakcií pri prechode z TravelAsk na stránky tretích stránok je zaručená ich majiteľom.
Aké doklady potrebujem na rezerváciu hotela?
Rezervácie izieb a platby za ubytovanie sa vykonávajú nie na portáli TravelAsk, ale na webovej stránke našich partnerov, kam je používateľ automaticky presmerovaný. Pre vyhľadávanie hotelov na TravelAsk nie sú potrebné žiadne doklady. Okrem toho môžete v väčšine prípadov tiež rezervovať ubytovanie bez dokladov - postačuje uviesť svoje celé meno a kontaktné údaje. Identifikačný doklad (originál pasu) môže byť vyžadovaný až pri ubytovaní v hoteli na potvrdenie, že izba je rezervovaná na vaše meno.
Ako vyhľadávam hotel, ak nie som istý dátumami?
Dátumy cesty sú dôležitým usmernením pri hľadaní hotelov na TravelAsk. To je spôsobené skutočnosťou, že ceny za ubytovanie sa líšia v závislosti na sezóne. Preto je najlepšie vopred určiť časovanie dovolenky. Ak ešte presné čísla neviete, skúste zadať približné, aby ste sa lepšie orientovali podľa cien. Požiadavku môžete vždy neskôr upresniť.
Prečo môžu byť ceny vyššie na webovej stránke hotela?
Ceny uvedené na TravelAsk môžu skutočne byť nižšie než na oficiálnej webovej stránke hotela. Táto situácia je spôsobená tým, že naša vyhľadávacia služba zohľadňuje propagačné a zľavové ponuky, okamžite zobrazujúc používateľovi najvýhodnejšiu možnosť. Zároveň používatelia neplatia dodatočný poplatok za používanie služby a vyhľadávanie vhodných možností ubytovania je zdarma.
Koľko času potrebujem na rezerváciu hotela vopred?
Pri vyhľadávaní možností ubytovania na webovej stránke TravelAsk si môžete nastaviť dátum prihlásenia, ktorý bude vyhovovať konkrétnemu používateľovi. Všeobecné odporúčanie, pokiaľ ide o časovanie, je nasledovné: je najlepšie rezervovať si izbu v hoteli vopred (najmä ak je dovolenka plánovaná v období vrcholnej turistickej aktivity). Tento prístup vám často umožňuje ušetriť veľa peňazí, pretože s nástupom "horúcej" sezóny stúpajú ceny za ubytovanie.
Keď kliknem na ponuku na vašej stránke, hovorí mi, že cena stúpla! Čo je na tom?
Pretože vyhľadávame súčasne stovky ďalších cestovných stránok, občas sa vyskytnú presnostné problémy pochádzajúce z informácií, ktoré dostávame z týchto stránok. Buď stránka neaktualizuje svoje zásoby s nami, poskytla nesprávnu cestu, alebo iný cestovateľ rezervoval poslednú dostupnú izbu.
Aká je politika vrátenia peňazí od spoločnosti TravelAsk?
Pretože TravelAsk je vyhľadávací nástroj, nie predajca, nemáme politiku vrátenia peňazí - tú rieši výhradne poskytovateľ, ktorý zarezervoval váš výlet. Neviete, s ktorou spoločnosťou sa máte poradiť? Skontrolujte výpis z kreditnej karty a/alebo choďte na Rezervácie, aby ste našli informácie o poskytovateľovi.
Odkiaľ pochádzajú hodnotenia hviezdičiek pre hotely?
Hodnotenia hviezdičiek poskytujú samotné hotely vrátane online cestovných agentúr, ktoré predávajú izby v hoteloch. TravelAsk získava tieto informácie a zobrazuje to, čo je najpresnejšie. Uvedomujeme si, že niektorí poskytovatelia sú spoľahlivejší ako iní a zohľadňujeme to pri zobrazovaní počtu hviezdičiek.
Môžem dôverovať hodnoteniu hotela? Kde získavate tieto recenzie?
Všetky naše recenzie hotelov sú od overených hostí, takže viete, že to, čo čítate, je dôveryhodné.
Ako nájdem kontaktné údaje hotela?
Ak ste už rezervovali online a máte špecifické požiadavky na váš pobyt alebo potrebujete viac informácií, ako napríklad zabezpečenie transféru na letisko, môžete sa obrátiť na hotel pomocou údajov v potvrzovacom e-maile alebo sa spojiť so svojím cestovným poskytovateľom. Ak ešte nezarezervujete a len si chcete zistiť viac predtým, než urobíte rezerváciu, skúste vyhľadať webovú stránku hotela pomocou svojho preferovaného vyhľadávača (ako je Google) s názvom hotela a mestom. Ak nenájdete odpoveď na konkrétnu otázku na našej webovej stránke alebo na webovej stránke cestovného poskytovateľa, najlepšie je kontaktovať priamo hotel, pretože budú vaším najlepším zdrojom informácií.
Zrušenia a úpravy rezervácií
Potrebujem zmeniť/zrušiť moju rezerváciu
Ak ste si rezervovali cestu mimo TravelAsk alebo ste boli presmerovaní zo stránky TravelAsk na webovú stránku poskytovateľa na dokončenie rezervácie, budete musieť kontaktovať priamo poskytovateľa. Neiste, kto je váš poskytovateľ? Naši partneri v cestovnom ruchu berú váš osobný údajovú erné, preto TravelAsk nemá prístup k vašej rezervácii na vykonanie zmien alebo zaslanie potvrdzovacích e-mailov. Ak už boli účtované poplatky, môžete zistiť, s kým ste rezervovali, skontrolovaním mena plátcu proti akýmkoľvek nedokončeným alebo ukončeným platbám. Skontaktujte sa s hotelom, aby ste zistili, od ktorého cestovného poskytovateľa pochádza vaša rezervácia. Ak ste použili počítač alebo mobilný webový prehliadač na rezerváciu, môžete sa vrátiť k vašim krokom tým, že skontrolujete históriu prehliadača, aby ste videli, na ktorú webovú stránku cestovného poskytovateľa bol presmerovaný po TravelAsk.
Ako zruším rezerváciu izby?
Služba TravelAsk poskytuje možnosť porovnania ponúk ubytovania a výberu výhodných možností. Všetky otázky týkajúce sa rezervácií a zrušení by mali byť riešené priamo s technickou podporou partnerovej stránky, kde k nim došlo. Štandardný algoritmus aktivít zahŕňa kontaktovanie technickej podpory a ďalšie postupovanie podľa ich inštrukcií.
Moja rezervácia bola zrušená. Kedy budem vrátený peniaze?
Ak bola vaša rezervácia zrušená, TravelAsk vám okamžite vráti peniaze. Spracovanie zvyčajne trvá 7 až 10 dní v závislosti od vášho banky. Pri akýchkoľvek otázkach kontaktujte priamo svoju banku.
Môžem zrušiť moju rezerváciu?
Ak je vaša rezervácia nevratná, nemôžete ju zrušiť. Ak je vaša rezervácia s možnosťou bezplatného zrušenia alebo čiastočne vrátiteľná, skontrolujte váš potvrdzovací e-mail alebo stránku s potvrdzujúcim číslom v časti "Rezervácie" vo vašom účte, kde nájdete informácie o poplatkoch za zrušenie.
Môžem urobiť zmeny v mojej rezervácii?
Nie je možné robiť žiadne zmeny vo vašej rezervácii. To zahŕňa akcie ako zmena dát pobytu, mena hosťa alebo e-mailovej adresy.
Moja rezervácia bola zrušená alebo odmietnutá - čo mám robiť?
Pretože táto rezervácia je uskutočnená prostredníctvom partnerovej spoločnosti, ubytovanie môže byť prekúpené. Ak je toto prípad, partner nás bude informovať. Potom vám restitúujeme a zrušíme vašu rezerváciu. Spracovanie môže trvať 7 až 10 dní a závisí od vášho banky. Ak máte otázky, kontaktujte priamo svoju banku.
Ak potrebujem zrušiť moju rezerváciu, budem platiť poplatok?
Ak je vaša rezervácia nevratná, nemôžete ju zrušiť alebo robiť zmeny. Ak je vaša rezervácia s možnosťou bezplatného zrušenia alebo čiastočne vrátiteľná, skontrolujte svoj potvrdzovací e-mail alebo stránku s potvrdením v časti "Rezervácie" vo vašom účte pre informácie o poplatkoch za zrušenie.
Kde nájdem cancelačné podmienky?
Nájdete ich vo vašom potvrdzovacom e-maile s rezerváciou.